((من به جورج بوش گفته بودم ))
الف  -  میهن فدا الف - میهن فدا

(( پکه ، دادی لا بله سپکه ))

 

   دولت  گونه ی گندیده  ، پوسیده و بویناک جهادی کابل به امامت ملا کرزی نه تنها مورد تنفر و انزجار مردم میهن است که آفرینشگرانش ( ایلات متحده ، بریتانیا و شرکا )  نیز از عملکرد ها و کنش های آن به ستوه رسیده و پیوسته تشت های رسوایی و بد نامی آنرا از بام رسانه های گروهی به پایین پرت میکنند .  اتهامات فساد ، ارتشا  ، اختلاس  ، مافیا گری مخدرات ، خویش خوری ، تبار گرایی  و... در گزارشات بنیاد های پژوهشی و کاوش های کاوشگران پیوسته پیشوند ویا پسوند نام این دولت منفور و منسوبین منفورتر آن بود واست  .

 در آغاز ماه جاریی خورشیدی روزنامه ی نامدار نیو یارک تایمز افشا نمود که حامد کرزی رییس دولت گونه ی کابل توسط آمر دفتر خود از ایران پول دریافت میکند . این افشا گری که بیگمان توسط ))سی ، آی ، ای  ((و ))اف ، بی ، آی(( به اختیار آن روزنامه گذاشته شده است (زیرا دسترسی به چنین اسرار از امکانات یک رسانه بیرون است ) ,  چون بم در فضای سیاسی دنیا به ویژه افغانستان و ایالات متحده ترکش نمود  و نگاهی استفهامیه ی همه به طرف ارگ کابل  و شخص کرزی متوجه گردید  .  کرزی ورییس دفترش    )) که پیش ازین سمت سفیر کرزی را در  دربار آخند های ایران داشت  ((  و به گمان قوی در درازنای کار در تهران از طرف دستگاه جاسوسی آخندی جذب و استخدام شده است ,، ( رژیم ملا خمینی و اسلافش از همان آغاز به قدرت ر سیدن ،  پیوسته در صدد جذب و استخدام دپلوما ت های افغان بودند و هستند . باری هم در گذشته موفق به جذب و استخدام یک دپلومت افغان در دهه ی هشتاد ترسایی نیز شده بودند که دولت وقت به مجرد آگاهی از  آن ، دپلومات موصوف را عزل و به مرکز فرا خواند ) بازیرکی درک کردند که انکار ازین حقیقت نا ممکن است . آنها همچنان آگاهی داشتند که اسنادی درین گستره نزد منابع آمریکایی موجود است لذا : در مرحله ی نخست خاموشی اختیار کردند  . ولی در زیر فشار ذهنیت عامه و شاید هم فشار ایلات  متحده و شرکا ،  این سکوت شکسته شد و خود کرزی این سکوت را شکست . نامبرده با بسیار بی شرمی  وپر رویی ،   دریافت پول توسط رییس دفتر خویش  را تایید نمود . حامد کرزی گفت : (( آری سالانه یکی یا دو بار ، هر بار هفت صد یا شش صد هزار ایرو از دولت ایران دریافت کرده ام که به رفع نیازمندیهای دفتر ریاست جمهوری میرسد  . ایالات متحده و امارات عربی نیز چنین کمک هاییرا به ما میکنند . )) کرزی در کنفرانس مطبوعا تی ایکه همرا با رییس جمهور تاجیکستان براه اناخته بود اضافه نمود :

 (( من  کمک ایران را به جوج بوش گفته بودم )) . ایکاش این سکوت نمیشکست ، زیرا این اقرار اسباب  حقارت  مردم و میهن افغانها را به میان آورد  . درین جای شک و تردید نیست که کرزی یک ملا  است ودست ملا در هر موقفیکه باشد برای تگدی دراز است ولی هنگامیکه نام یک کشور و مردم آن در میان است  ، سخن به جاهای باریک کشانیده میشود  وشک و گمان های گوناگونی پیدا میشود  . پیش از آنکه به کاوش گفته های ملا مآبانه ی کرزی بپردازیم باید گفته شود که نطاق وزارت خارجه ی ایالات متحده کمک شخصی و خصوصی آن کشور به کرزی ویا دفترش را با قاطعیت  رد نمود . و اما پیرامون گفته های محکومیت بار حامد کرزی  که به جز ملامتی و محکومیت چیزی دیگری برایش  بار نمیآورد : نخست از همه باید گفت که دادن پول بطور خصوصی و غیر شفاف  آنهم چون قمار بازان  و سود خواران در بین کیسه های پلاستیکی در سر راه یا در داخل هوا پیما تنها میتواند بازتابگر یک حقیقت باشد که این گونه پرداخت های پولی به اجنتان و جاسوسان داده میشود در غیر آن دولت آخند های ایران  مدعی است که  سالانه ده ها ملیون دالر به افغانستان کمک میکند چرا همین))ششصد یا هفتصد هزار ایرو )) را که در سطح دولت ها مبلغ ناچیزی است رسما  بدسترس وزارت مالیه ی افغانستان  نمی گزارد که بطور خصوصی آنهم  بدسترس  شخص معتمد خود ( رییس دفتر ریاست جمهوری )  میگذارد ؟ولی برویت دلایل ، شوا هد  و اظهارات  جوانب گوناگون ، هدف از این کنش محیلانه ی رژیم ملاهای (( قمی )) اعمال نفوذ  به درون دستگاه اداره ی افغانستان ، نفوذ دادن اجنتانش در اداره ی کشور ، (( دهان پر آب )) ساختن رهبران دولتی  ومسوولین بالا رتبه ی کشور و سر انجام آگاه بودن از همه اسرار و راز های درونی دولتی وملی افغانها میباشد  . سوای این کنش های مداخله گرانه نیز دولت آخندی از نفوذ کافی در درون  دولت افغانستان برخوردار است . ولی درین گستره نیز به تاسی از خاصیت ملایی حرص میکند . و به گفته ی کلاسیک انگلیس ها (( دولت خداداد افغانستان ))  نیز  مانند همیشه برای هر نوع مداخله مساعد وآماده میباشد . 

در مورد این ادعای حامد کرزی که در باره ی گرفتن پول از ملاهای ایرانی جورج بوش را آگاه ساخته بود ، یا این یک ادعای  نا درست  است ویا اینکه در آن  لحظه    رییس جمهور بوش مانند همیشه (( نشه ))  بوده است . درغیر آن نباید ازین موضوع پر اهمیت سرسری میگزشت  .

    در زبان پشتو ضرب المثلیست که میگوید : (( پکه  ، دادی لا بله سپکه )) که این ضرب المثل بر کاروایی ها ی رسوای پسین دولت گونه ی کابل مصداق خوبی دارد  . موازی و همراه با رسوایی حکمرانان کابل مبنی بر گرفتن جیفه از رژیم انسان و افغان دشمن  ((قمی )) ایران ، دست درازی و مداخله در انتخابات پسین پارلمانی میهن نمودار آنست .

      دولت گونه ی جهادی - مافیایی حا کم بر مردم بد طالع افغان ، که به حکم بنیاد های با اعتبار جهانی در گستره های رشوه گیری  ، حیف ومیل دارایی های عامه  ،  برباد  دادن  اثرهای   پر بهای تاریخی ، برباد دادن ودر کیسه های شخصی انداختن کمک های ملیاردی کشور های خارجی ، نوکر منشی ودر خدمت خارجی ها بودن ، و...ر یکارد جهانی قایم کرده است ،  اینک پس از انتخابات گونه ی اخیر ریکارد دار جهانی درین گستره ( آشکار ترین و دیده درا ترین مداخله در گزینش نماینده گان پارلمان ) را نیز کمایی نموده است .     گزینش بد نام ترین جهادی ها و قوماندانان جهادی که دامن شان پر از لکه های خون هزاران هم میهن بیگناه و مومن افغان است ، آنهم به جای نماینده گان رو شن فکر و آگاه و بادرد ، لکه ی ننگیست بر جبین این دولت واره ایکه دیگر جای خالی برای لکه های آینده ندارد .باید گفته شود که نتایج انتخابات اخیر پارلمانی علاوه از آنکه به شیوه ی ظالمانه ، جلو رفتن نماینده گان مستحق به پارلمان را گرفت ، زمینه ساز ساخت و بافت های ضد ملی وضد مردمی گرو های بد نام جهادی  - مافیایی حاکم ،  در جهت تامین منافع گروهی و تنظیمی بوده ودیگر کسی موجود نخواهد بود که با آن مخالفت چه که آنرا به اطلاع مردم برساند . حال دیگر  کرزی ها  ، عبدالله ها ، مسعود ها ، قانونی ها ، محسنی ها ،  ربانی ها ، سیاف ها  ، خلیلی ها و گلبدین ها با خاطر آرام و بدون هراس از رسوایی هرچه میخواهند بدزدند ،  هرچه میخواهند بچاپند ، هرکیرا میخواهند بکشند ، باهر دزد و جانی افغانی وبیرونی به هدف غارت منافع مردم و میهن همراه و هم پیمان شوند ، دست آزاد دارند .

      در فرجام باید گفته شود که موجودیت پراگندگی  ، دامن زدن به اختلافات واهی  ، خود خواهی های خورده بورژوا مآبانه ، مریضی های روشنفکرانه و سر انجام نبود اتحاد و همبستگی  نیرو های پیش رو  و مترقی ، زمینه ساز خود سری ها ، خیره سری ها و کنش های ظالمانه ی جهادی ها و شرکای جرم شان است وبس .  وتا ز مانیکه آن ( نفاق و پراگندگی نیرو های مترقی  ) دوام داشته باشد اینهم  ( کامروایی وبیداد گری نیرو های بد نام جهادی ) دوام خواهد دشت .


November 1st, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
گزیده مقالات